Oneteam voor Logistiek

Wil je de ROI van je logistieke activiteiten een boost geven? Dan is het tijd om in je employee experience te investeren! Gebruik Oneteam om de betrokkenheid van je medewerkers te vergroten, medewerkers te onboarden en op te leiden en rechtstreeks vanuit de kern van je organisatie cruciale inzichten te verzamelen.

G2 review of Oneteam's performance

De alles-in-één medewerkers-app voor logistieke medewerkers

Je kunt eindelijk afscheid nemen van alle verouderde en gefragmenteerde systemen die je bureauloze medewerkers niet gebruiken.

Example of Internal communications for logistics companies

INTERNE COMMUNICATIE

Zorg voor één kanaal voor alle communicatie

Consolideer alle logistieke communicatie in één platform, waarbij zowel medewerkers op kantoor als op locatie met elkaar worden verbonden en betrokken. Communiceer rechtstreeks met magazijnmanagers, transportcoördinatoren, personeel in de toeleveringsketen en distributieteams. Kijk hoe de mate van betrokkenheid omhoogschiet.

Onboarding

Digitaliseer het onboardingproces

Ontwikkel op maat gemaakte, boeiende en interactieve pre- en onboardingprogramma’s voor nieuwe logistieke medewerkers. Zorg dat nieuwe medewerkers zich vanaf dag één welkom voelen en zorg voor een naadloze integratie door middel van mobiele onboardingcursussen die zijn afgestemd op de sector.
Example of the onboarding module in Oneteam
Example of e-learning in Oneteam.io

E-LEARNING

Train je medewerkers via digitale trainingmodules

Consolideer alle digitale trainingen op een gebruiksvriendelijk mobiel platform dat is ontworpen voor de logistieke sector. Zorg voor de optimale mobiele ervaring en ontwikkel moeiteloos beknopte, mobiele leermodules die zijn afgestemd op de eisen van je externe logistieke medewerkers.

FORMULIEREN EN CHECKLISTEN

Verbeter je operationele efficiëntie met gedigitaliseerde formulieren en checklists

Verspil geen tijd meer met eindeloze communicatielussen en ouderwets papierwerk. Maak een einde aan allerlei belemmeringen voor je logistieke medewerkers en verbeter de kwaliteit en snelheid van bedrijfsprocessen met makkelijk toegankelijke formulieren en checklists.
Example of forms in Oneteam
Example of surveys in Oneteam's employee app

ENQUÊTES

Verzamel waardevolle feedback uit het hart van je organisatie

Je non-desk medewerkers vormen het gezicht van je bedrijf en weten het beste wat wel en wat niet werkt. Geef je medewerkers een stem via medewerkersenquêtes en spot direct verbeterpunten om de ervaring voor zowel medewerkers als klanten te optimaliseren.

INTEGRATIES

Integreer met bestaande HR- en WFM-software

Synchroniseer medewerkersgegevens, werkroosters en dienstwijzigingen via integraties met elk WFM- en HR-systeem dat je organisatie gebruikt.
Oneteam integration partners

Companies that became one team

"Our wish was one app, a WestCord employee app, in which all internal communications is centralised per team, hotel and on a WestCord Hotels level. And this app also had to include employee training and digital micro learnings."

Eline Ligthart

Employee Journey Manager - Westcord Hotels

"To measure the impact of Oneteam, we sent out a survey to all our employees. When asked, "On a scale of 1 to 5, how much more engaged do you feel with Norah since using Oneteam?" Oneteam scored 4.3 out of 5, which reflects the positive impact Oneteam has on our organization."
Esmay Schipanski
People & Culture Manager at Norah

Esmay Schipanski

People and Culture Manager - Norah

"At Stayokay, we strive to transform our employees into brand ambassadors. Oneteam’s digital learning and communication platform helps us to do so."

Liza de Vos

Head of HR - StayOkay Hotels

"Oneteam offers us an all-in-one solution for employee experience. Instead of 4 systems, we can now offer our employees one solution for internal communication, onboarding, microlearning and integrated work schedules."
Brenda Kovac, HR Manager at Optisport

Brenda Kovac

HR Manager - Optisport

"In addition to the communication component, it is also possible to offer onboarding or eLearning modules via Oneteam. This helps us to train our employees and make them successful in their work."
Erwin de Bruin
Finance & Operations Director at Dudok Horeca Group

Erwin de Bruin

Finance and Operations Director - Dudok Horeca Group

"With Oneteam, we have a central information point via which we can easily communicate with the entire organization or different subgroups. Our communication has not only become more efficient and more structured but also more advanced."

Thijs Meijnen

HR Advisor - Leussink Retail Group

"Where we previously had virtually no interaction, we now receive valuable feedback from all over the organization. 100% of our franchise entrepreneurs use the platform on a daily basis and we also see that there are days where more than 70% of all employees are active on the platform.”

Kevin ter Maten

Head of Marketing - Verhage

97.3% of our employees actively use Oneteam. The improved communication with and involvement of our frontline employees has a positive impact on our business. The frontline employees are more confident on the floor and can therefore offer the best possible experience to our guests.”

Caroline Bosman

Communications & Operations Manager - Amrâth Hôtels

“Prior to Oneteam, we could only connect with 20% of our employees, as the rest lacked a business email address. Now, we're reaching over 90% of our workforce, which is truly remarkable.”

Annabeth van den Berg

Internal Communication -Toolstation

"What we liked especially was that Oneteam has a great user experience from both the user and the admin side, an intuitive design, and offers more than just internal communication. Furthermore, it provided the best deal for a buck of all vendors."

Daniels Polevačiks

Project Manager - DPD